Netflix otwiera biuro w Polsce. Firma poszukuje pracowników

10 września 2022

Znany serwis streamingowy Netflix otwiera swoje biuro w Warszawie. Będzie działać w całej Europie Środkowo-Wschodniej, w tym na Ukrainie. Firma poszukuje obecnie pracowników.

Z przyjemnością informujemy, że jeszcze w tym roku planujemy otworzyć w Warszawie biuro Netflixa w Europie Środkowo-Wschodniej, które będzie funkcjonowało jako hub dla tego regionu. Biuro Netflixa w Warszawie jest dla nas naturalnym kolejnym krokiem i pomoże budować długoterminową współpracę w regionie, a także pogłębiać istniejące relacje, tworząc nowe możliwości dla twórców treści i producentów – podała firma w oświadczeniu jeszcze w marcu 2022 roku.

Podpowiadamy, kogo szukają i jak się zgłosić.

Na jakie stanowiska poszukiwani są pracownicy?

Warszawskie biuro prowadzi obecnie rekrutację na dwa stanowiska: Marketing Manager i Social Marketing Manager. Wśród wspólnych i zasadniczych wymagań dla tych dwóch stanowisk znajdują się umiejętności pisemnego i ustnego porozumiewania się w języku angielskim, jak również zdolność do zwięzłego i jasnego komunikowania się.

Ponadto wśród dodatkowych wymagań jest znajomość przynajmniej jednego z tych języków: rumuńskiego, czeskiego, węgierskiego, polskiego lub ukraińskiego.

Co trzeba zrobić, aby zaaplikować?

Aby ubiegać się o stanowisko marketingowca, trzeba być nie tylko prawdziwym specjalistą w tej dziedzinie, ale także mieć pasję do marketingu. Wśród kluczowych wymagań znajdują się:

  1. umiejętność zarządzania kilkoma pilnymi projektami jednocześnie bez wsparcia zespołu;
  2. zdolność do przekazywania współpracownikom konstruktywnych informacji zwrotnych przez cały czas;
  3. doświadczenie w pracy w obszarze marketingu;
  4. biegła znajomość języka angielskiego i co najmniej jednego z dodatkowych języków wymienionych powyżej.

Aby ubiegać się o stanowisko social marketing managera, trzeba być kreatywnym i mieć nienaganny gust. Ponadto do kluczowych wymagań należą:

  1. co najmniej 5-letnie doświadczenie w marketingu;
  2. silne zrozumienie mediów społecznościowych i analityki społecznej;
  3. doświadczenie w pracy na platformach takich jak TikTok, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat;
  4. umiejętność znajdowania ciekawych historii i opowiadania ich publicznie;
  5. znajomość języka angielskiego i co najmniej jednego języka dodatkowego.

Do zgłoszenia należy dołączyć CV, numer telefonu, adres e-mail oraz – jeśli się go posiada – profil na LinkedIn. Następnie menedżerowie platformy dokonają przeglądu każdej aplikacji i skontaktują się z wybranymi kandydatami.

Dlaczego Netflix jest tak popularny?

Netflix to popularna platforma streamingowa, która oferuje swoim konsumentom ogromny katalog filmów i seriali. Usługa jest dostępna na telefon, tablet, telewizor i komputer.

Netflix działa na rynku ukraińskim od 2016 roku. Przez długi czas język ukraiński nie był dostępny w serwisie, jednak od 2021 roku dostępny jest tam również interfejs ukraiński.

Podobnie jak wiele innych usług, wraz z rozpoczęciem pełnowymiarowej inwazji Rosji na Ukrainę, Netflix wycofał się z rynku rosyjskiego. W tej chwili platforma nie działa na terenie tego kraju.

Wcześniej pisaliśmy, że Ukraińcy zdobyli nagrodę M100 Media Award. Taką decyzję 6 września podjęła Rada Nagrody.

Tetiana Sharapova

Kreatywność jest sensem życia Tetiany. Pisze wiersze, scenariusze i artykuły. Robi zdjęcia. Potrafi znaleźć wspólny język z ludźmi. Z wzajemnością uwielbia zwierzęta, zwłaszcza koty i psy. Miłośniczka książek, komiksów oraz gier komputerowych.

podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *